Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Sunday 2 October 2011

Kedekut @ Terlupa? : De Gea (Penjaga Gawang Manchester United) Terkantoi

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK

HENDAK dikatakan tidak mampu membayar sebiji kuih donut berharga RM5.90, tidak masuk akal kerana gaji pemain bola di England mencecah ratusan ribu ringgit seminggu!

Entah apa yang bermain di fikiran penjaga gawang Manchester United, David De Gea kerana ‘terkantoi’ menikmati makanan Donut tanpa membayarnya di kaunter.

Menurut sumber, De Gea menjamah donut dan berlalu keluar tanpa menyedari aksinya itu dirakam kamera CCTV.

Namun, pengurusnya, Sir Alex Ferguson mempertahankan tindakan anak buanya itu dengan memberitahu De Gea masih baru di England dan tidak memahami budaya di sini.

“Dia perlu banyak belajar disini, namun aksinya bersama United cukup memberangsangkan,” katanya. Sinar Harian


Sedikit Ulasan Adminkongsi :
Haha..nak tergelak admin bila baca berita ini tadi. ada juga kes camtu yer. donut tu bukannya mahal sangat oii..gaji seminggu dah lah riban2. ke dia lupa bawak duit kecik. ntah lah..tak tahu lah admin. mungkin antara dia terlupa atau tidak. hanya dia jer tahu

Tapi yang menarik perhatian admin bila Sir Alex Ferguson mengatakan "De Gea masih baru di England dan tidak memahami budaya di sini ". memang ada budaya ke kat dunia makan dulu minggu depan baru bayar. pelik sungguh "budaya" disana kan..hehe.

 Apa2 pun admin just nak kongsi cerita santai jer dengan korang. bukan nak aibkan dia pun..selamat berkongsi yer disini (^_^)



2 comments:

doubleHead said...[Reply to comment]

mybe terlupa kot..biasa jer jadi..XD

Kongsi Apa2 Aje said...[Reply to comment]

hehe..ntah lah. mgkin betul kata kamu..dia terlupa (^_^)

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..