Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Tuesday 11 October 2011

Cara Mudah Tukar PDF Kepada Word

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK

Salam semua. kali ini admin nak kongsi dengan korang cara mudah untuk tukar PDF kepada word. kita telah maklum bahawa kebanyakkan format PDF sukar untuk "dicopy". lagi menyukarkan kerja kita kerana kebanyakkan maklumat didapati dalam bentuk PDF.

Atas sebab itulah admin nak kongsi dengan korang cara mudah untuk tukar format PDF kepada word. dengan format word baru memudahkan kita untuk "copy" bahan tersebut. semasa sedang men-google tadi admin tertarik dengan satu website ini yang menawarkan khidmat tukar  PDF kepada word secara online.

Setakat mana berkesan atau tidak admin belum tahu lagi. tapi kalau melihat kepada komen pengguna memang cara ini terbaik. korang nak tahu sila lah cuba..lagi2 para student tu yang banyak asignment nak buat tu. admin dulu pun pernah jadi student..memang banyak asignment yang perlu dibuat. tapi yang sakit hati yer..kebanyakkan bahan dalam bentuk PDF..huhu.

Nah link website tersebut..LINK



0 comments:

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..