Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Monday 10 October 2011

Perkhidmatan Edit Tatabahasa Inggeris (Grammar)

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK
Hai...

Selain dari menjual barang-barang terpakai, sekarang saya ingin menawarkan khidmat mengedit grammar untuk kerja-kerja anda khususnya bagi pelajar-pelajar di luar sana.

Terpulanglah sama ada mahu edit atau check grammar untuk assignment atau thesis.

Apa yang melayakkan saya untuk mengedit grammar bagi kerja-kerja anda?

Saya adalah graduan Ijazah Sarjana Muda Bahasa Inggeris untuk Komunikasi Profesional dan sekarang melanjutkan pelajaran di peringkat sarjana, juga dalam bidang Bahasa Inggeris. Jika anda masih tidak yakin, anda boleh tanya terus kepada saya atau cuba dahulu khidmat saya. ^^,

Harga bagi khidmat saya bergantung kepada kerja anda. Jika hanya sedikit kesalahan, maka harganya adalah standard tetapi jika terlalu banyak kesalahan, harga terpaksa dinaikkan kerana saya perlu meluangkan lebih banyak masa untuk kerja itu.

Untuk menjadikan khidmat saya adil dan harga adalah standard, format untuk anda hantar kepada saya:

Font (Size): Times New Roman (12) atau Calibri (11)
Spacing: 1.5
Margin: Normal

Atau, jika anda sudah ada format sendiri, sila tunjukkan dahulu dan saya akan berikan harga. Jika anda setuju, saya akan teruskan.

Harga bagi khidmat saya (standard):

RM 3 setiap muka surat.
RM 2.50 untuk setiap muka surat selepas 100ms.
RM 2 untuk setiap muka surat selepas 200ms.

(Harga masih boleh dirunding)

Semua urusan adalah melalui e-mel (aziemahsalleh@gmail.com).
Bayaran harus dibuat sebelum kerja yang sudah diedit dihantar semula kepada anda.

Sebarang pertanyaan, sila hantar terus melalui e-mel atau menulis di bahagian komen.

Terima kasih untuk sokongan anda.




0 comments:

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..