Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Monday 31 October 2011

Makan Pil Untuk Wangikan Badan

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK
- gambar Mr Google

AMSTERDAM - Satu pil baru diperkenalkan untuk menghantar wangian terus ke dalam tubuh anda dan menjadikan kulit seperti penyembur minyak wangi!

Pil Swallowable Parfum yang masih dalam peringkat pembangunan itu akan bertindak balas dengan proses metabolisme selepas ditelan dan membebaskan molekul wangian melalui permukaan kulit semasa tubuh berpeluh.

Secara ringkasnya, pil itu menukarkan peluh anda kepada cecair wangian dan kerana setiap tubuh manusia mempunyai genetik tersendiri, wangian dihasilkan akan mengikut karakter setiap individu itu sendiri.

Karyawan Belanda, Lucy McCrae bergabung dengan pakar biologi sintetik, Sheref Mansy untuk mereka pil itu. Sinar Harian



Sedikit Ulasan Adminkongsi :
Wah..ada juga pil untuk wangikan badan yer. baru admin tahu...huhu. lepas ni korang tak perlu pakai minyak wangi lagi lah. nak lagi hebat lepas main bola korang tak perlu mandi..memang semerbak lah bau...ekeke.

Yang hebatnya..dengan menelan pil tersebut peluh  keluar dari badan akan berbau wangi. wangian plak dihasilkan mengikut karakter setiap individu itu sendiri. takkan sampai camtu sekali..

Menarik..tak dapat admin nak bayangkan bila wangian yang keluar mengikut karakter tersendiri. kalau seseorang tu jenis lemah lembut tentulah bau wangi kan. tapi kalau seseorang tu jenis pemarah atau baran?. agak2 korang bau camne...hehe.

Tapi..berbahaya tak untuk badan manusia bila digunakan dalam tempoh jangka masa yang panjang. bimbang juga bila difikirkan balik..ntah lah..teknologi sekarang. macam2 boleh dibuat (^_^)

Suka dengan apa yang admin kongsikan?. sila klik pada button dibawah sebagai tanda sumbangan ikhlas anda untuk duniakongsi.net. hanya sedikit iklan untuk menampung duniakongsi. sumbangan "klik" dari anda sangat admin hargai dengan ucapan terima kasih


2 comments:

Ayien Ocaca said...[Reply to comment]

yien pnh bce psl ni....
boleh effect hormon la...

Kongsi Apa2 Aje said...[Reply to comment]

yeke..bahaya lah kalau cmtu..mgkin jgka pndek tak nampak lagi kan..jangka pnjg mkin hormon jadi tak stabil. moga2 ini tidak diluluskan lah..rakyat malaysia ni suka jer mencuba apa2 pun(^_^)

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..