Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Thursday 13 October 2011

Jom Join CONTEST Reka Jalan Cerita By BiQa HatmiN

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK



CONTEST REKA JALAN CERITA!!!!

Salam satu malaysia wahai bloggers!
200?? ok maybe bukan satu jumlah yang banyak untuk blog yang berjaya mendapat 2,3, riban followers..tapi pada aku 200(2minggu) dah cukup banyak tu...thanks untuk 200 org yang telah follow aku tanpa paksaan tu..hehe 

Sebagai tanda kehappy-an aku, aku nak ajak korang join contest reka jalan cerita ni..Sebab aku suka sangat buat animasi and komik kartun macam ni..jadi bagi mengisi masa lapang time aku berkonvo ni apa kata korang join jer..

Tawaran hadiah?? (mesti ada kan..hehe)

Jalan cerita yang menarik dan terpilih untuk disiarkan bakal menerima.......

SEEKOR ANGRY BIRD !!!!

Gambar hiasan dr Google :)

Lebih menarik korang boleh pilih nak yang mana satu (kecuali pig head tu: tiada dalam gambar)

Ape?? Syarat?? Senang jer

SYARAT:

1. Follow Blog Aku Punya Cerita (tak paksa)
2. Like Facebook kat tepi tu (tak paksa jugak)
3. Buatkan satu entry dekat blog korang dengan tajuk CONTEST REKA JALAN CERITA (paksaan)
4. Pastikan korang letak jugak gambar watak utama CINTA SUPERHERO kat atas tu (paksaan)
5. Reka satu jalan cerita yang korang rasa best untuk kedua2 watak tersebut (ringkas and padat..nak panjang lebar pun boleh) 
6.Link kan ke entry ni (paksaan)
7. Submit penyertaan korang kat comment bawah ni. (paksaan..kalau tak macam mana aku nak baca.hehe)


So , ni contest pertama dari aku.agak2 ada yang nak join tak?kalau tak aku bagi adik aku je bear tu.hahaha


TUNGGU!!!

5 Hadiah saguhati akan diberikan iaitu

Watak SUPERHERO khas untuk anda :)

JOMLAH MERIAHKAH BLOG AKU SIKIT..hahaha

TQ..untuk yang sudi join...dan yang tak join pun TQ sebab melawat blog ni :)


closing date: 17 October 2011 (habis konvo aku..hehe)


OK KEJAP! sebab ramai yang tertanya2 macam mana sebnarnye contest ni..meh aku bg contoh.Simple jer..

CONTOH Jalan Cerita: Hero jumpa Heroin kat taman. Pastu ada penculik datang nak culik budak kecik and kemudian si hero & heroin tu berkerjasama dan bermulalah cinta... (aku tau  tak best tapi korang bg lah idea yg best ckit :) haha... Justdraft cerita , tetang kartun tu aku akan sediakan ikut cerita korang.ok? gud luck


0 comments:

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..