Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Wednesday 19 October 2011

Pizza Hut (Versi Bagus)

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK
Kali ni aku rasa bertanggungjawab pulak nak bersihkan nama baik Pizza Hut selepas luahan hati aku dalam tulisan sebelum ni. Bagi mereka yang tak pernah baca lagi entri sebelum ni, sila buka kat sini.



Bukannya apa, aku cuma nak cakap, ada tempat yang bagus dan ada tempat yang teruk.

Jadi, aku nak cuma nak bagitau ada satu tempat yang memang aku puas hati sangat bila pergi makan kat sana. Nak tahu kat mana?

Pizza Hut KLCC!

Amacam? Ada orang dapat layanan buruk tak kat sini? Sebab layanan yang aku dapat memang BAGUS lah kalau nak dibandingkan dengan tempat lain yang aku tak puas hati tu.

Lagi satu, kitorang order Pizza Hut yang 10 layer tu kan, memang banyaklah topping dia. Puas hati makan. Kalau kat Seksyen 7, inti tak banyak. Makan tepung jer rasa huhu.

Kesimpulannya, nak makan Pizza tengok tempat dulu heeeheee....


0 comments:

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..