Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Friday, 21 October 2011

Rz! Tips Memilih Pasangan Hidup

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK


romantik nya.....
Orang tua-tua dulu berkata
kalau hendak memilih pasangan hidup pilihlah yang berbudi bahasa. Betapa
tingginya nilai budi dan bahasa..Hari ini baru aku sedar makna budi dan
bahasa yang dimaksudkan.
Orang berbudi bahasa tidak akan meninggalkan
seseorang yg sedg kesusahan, orang berbudi bahasa tetap akan bersama dalam susah dan senang. 
Orang berbudi bahasa tetap akan merawat ibubapa
walau sebagaimana keadaan pabila mereka telah tua, sakit, susah dan
sebagainya. 
Orang berbudi bahasa akan sentiasa menjaga
tuturkatanya, lebih2 lagi terhadap orang tuanya.
Orang berbudi bahasa
bersahabat tidak memandang harta dan pangkat sahabatnya. Bukan harta dan
pangkat yang menjadi ukuran tetapi ukhwah dan kasih sayang kerana Allah
tetap diutamakan dan dipegang.
 
Dikongsi Oleh : rilekszone

5 comments:

Bilal binti Robah said...[Reply to comment]

rasa mcm jumpa dah
but not sure is it my jodoh or not
wuwu

Kongsi Apa2 Aje said...[Reply to comment]

o0o..yeke. moga dia jodoh kamu yer..takpun kalau kamu nak cepat tahu..uji lah dia ckit...ekeke. admin doakan kamu berjodoh yer...amin (^_^)

jamilah izzati said...[Reply to comment]

hah!betul tu,,terutamanya kepada lelaki lelaki nih!cari la girl girl yang baik-baik tau untuk dijadikan suri hati kamo ya

♫♪~ Naurah Nawwarah ~ ♫♪ said...[Reply to comment]

blum jumpe.... kih3.. tade jdoh lagi..huhu

Kongsi Apa2 Aje said...[Reply to comment]

jamillah : huhu..admin teringat akan pepatah ni "perempuan bek diciptakan utk lelaki bek..lelaki bek diciptakan utk perempuan bek". jadi..pada admin sndri..ukur bju di badan sendiri..(^_^)

naurah : ada lah tu lepas ni...huhu. admin tlg doakan (^_^)

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..