Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Sunday 2 October 2011

Lelaki Idaman Wanita ?

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK


Alahaiii comelnya gambar budak kat atas ni kan ? atototo aku telah digoda oleh dia . Aww sukanya tengok bibir dengan mata dia , Comel comel comel . Help me ! I'm melting because of this cute baby boy . Hehehheh . Kemain gediss aku malam ni . Mentang-mentang nak cerita pasal lelaki idaman wanita . Ahaaa jom kita ke perenggan seterusnya . 

Zaman sekarang ni memanglah tak dinafikan ramai lelaki yang kacak hasil kacukan ibu bapa kan ?Lelaki idaman wanita yang memang minat dengan cerita novel . Ya . Zaman ini jugak lelaki mestila ada style untuk menarik perhatian para wanita . Mestila hot dalam facebook (semestinya) . Mestilah beg duit tebal nak belankan makan pisang goreng . Hahaha . Seharusnya pakai baju yang berjenama , Tapi betul ke ni idaman para wanita ? Mungkin ada yang ya dan ada yang tidak . 

Pada aku lelaki idaman wanita mestilah . 

 Dia mestilah seorang yang soleh . 

Dia hormat mak ayah kita .

Dia tegur kita dengan memberi salam . 

Dia boleh bimbing kita ke jalan Allah . 

Dia takkan sentuh kita,sehingga kita halal untuk dia.

Dia cintakkan kita kerana Allah . 

Mestilah dia kacak (Tak-tak gurau hehehhe)

Itu pada aku ajelah . Susahlah yang amat nak cari yang macam aku listkan ni . Kalau dalam 1000 mungkin sorang dua je kot . Yelahh korang pergi jelah mana-mana lelaki akan buat bunyi tikus (swiittswiit) . Mana ada yang bagi salam . Lepas tu kalau dia terlanggar kita maki hamun je terus . Mana ada mintak maaf ,dan banyaklah lagi contoh . Begitulah juga lelaki ingin seorang wanita selehah untuk dijadikan pendamping hidup . 





0 comments:

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..