Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Saturday 24 September 2011

AVG PC Tuneup 2011 10.0.0.26 full crack

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK
 Categorties: Utilities
File size: 7.7 MB
Operating system: Windows XP / Vista / XP X64 / Vista64 / 7 / 7 x64

Salam semua. hari ini admin nak kongsi lagi dengan korang salah satu utilities terhebat. mungkin korang selalu tertanya2 kan. kenapa admin suka sangat kongsi2 utilities, antivirus, picture editor dan macam2 lagi.

Haha...jawapan admin mudah jer. utilities ni penting untuk kelancaran pc or lappy korang tu. bila lappy korang tu lancar jer..tentu selesa bila nak blogging2 ni. tak gitu?...hehe. begitu juga dengan antivirus dan picture editor tu.

Bila korang masuk macam2 website tentu lappy korang terdedah dengan dengan bahaya virus...sebab tu lah admin kongsi antivirus. tang picture editor tu lak...dah korang suka blogging2...tentu nak letak gambar lawa2 dalam blog kan...tak gitu?

Huhu...admin merapu jer semua tu. niat sebenar nak kongsi dengan korang jer..kan berkongsi tu amalan yang mulia (^_^). tunggu apa lagi...dunlod lah yer




0 comments:

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..