Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Thursday 13 October 2011

Microsoft Office Visio 2007 Portable

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK

Salam semua. hari ini admin nak berkongsi lagi dengan korang. kali ini admin kongsikan Microsoft Office Visio 2007 Portable. secara ringkasnya admin terangkan tentang microsoft office visio ini. microsoft office visio ini adalah amat penting kepada mereka yang bekerja atau belajar didalam bidang hartanah.

Microsoft office ini digunakan untuk melukis pelan rumah atau sesuatu binaan itu. menggunakan cara ini adalah amat mudah. korang cuma perlu ambil gambar atau part2  yang telah disediakan dan disesuaikan dengan pelan korang.

Sesiapa yang bekerja dan belajar dalam bidang penilaian tu patut mencuba microsoft office visio portable ini. portable amat memudahkan kerana korang tidak perlu install. korang cuma perlu buka dan terus guna.

Admin dulu pun pernah guna yang portable dan terbukti amat berguna. diharapkan dapat menbantu korang yer. apa2 feedback tentang Microsoft Office Visio 2007 Portable ini sila komen. nah link dia. admin kongsikan


Sumber : 4shared.com

0 comments:

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..