Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Thursday, 27 October 2011

Petua Mudah Hilangkan Parut Jerawat

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK
- gambar hiasan

Salam semua. kali ini admin nak kongsikan petua plak dengan korang semua. petua mudah untuk hilangkan parut jerawat. gambar diatas tu hanya hiasan jer tau. jangan ambil peduli sangat...ekeke..pss..teruk muka dia kan..taknak admin jadi camtu (^_^)

So, apa lagi..sapa2 yang masih ada parut jerawat kat muka tu masih belum terlambat untuk cuba petua ni. petua ni admin dapat dari internet semasa sedang meng-google tadi. dah ada petua..admin kongsi lah kan. takkan nak sorang2 jer..

Petuanya mudah jer :

1. Ambil sedikit rizom cekur dan tumbuk sehingga halus

- ni gambar cekur tu

- ni plak gambar rizom cekur tu


2. Kemudian, campurkan pula rizom cekur yang dah ditumbuk halus tadi dengan bedak sejuk.

3. Gaul dan kacau campuran tu sehingga sebati.

4. Sapukan pada kawasan kulit muka anda yang berjerawat tu sebelum tidur.

5. Pada keesokan pagi, cucilah wajah anda sampai bersih.


Amalkan pemakaian bedak sejuk + rizom cekur ni sampailah parut jerawat anda tu hilang.

Insyaallah..parut jerawat tu akan cepat hilang. selamat mencuba. admin hanya kongsikan. harap berguna untuk korang yer..

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..