Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Saturday 19 November 2011

Unlocker 1.9.1

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK

Salam semua. hari ini admin ingin berkongsi lagi software berguna dengan korang. kali ini admin kongsikan Unlocker 1.9.1. version ini merupakan version terbaru. fungsi unlocker ini adalah untuk "delete" atau "buang" fail yang tidak dapat delete dengan menggunakan cara biasa.

Kebiasaan keadaan itu terjadi adalah disebabkan virus "adware". setahu admin virus ini meletakkan "adware" atau shortcut iklan pada komputer kamu. kebiasaaannya kamu tidak dapat delete menggunakan cara biasa. jadi software ini dapat membantu korang dalam menyelesaikan masalah tersebut.

Kepada sesiapa yang ingin mencuba atau memang tengah mengalami masalah "adware" tersebut elok download sekarang. semoga software ini dapat membantu korang semua. admin hanya kongsikan..


2 comments:

Unknown said...[Reply to comment]

Macam best je..
Nanti ada masa boleh try download ni :D

Entri terbaru :- Live Streaming Malaysia Vs Indonesia Final Sukan SEA 2011|Stadium Gelora Bung Karno

Kongsi Apa2 Aje said...[Reply to comment]

cuba lah..software ni memang banyak membantu (^_^)

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..