Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Saturday 1 October 2011

INGATKAHKAH KAU KENANGAN INI ..

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK
SAAT AKU MENGENALI MU .. Kau bagaikan suci . Tidak kelihatan sedikit pun riak wajah pendusta . Apa yang terpancar hanyalah wajah suci yang inginkan kasih sayang . Wajah mu yang polos itu benar-benar telah membuatkan aku terpedaya dan jatuh cinta pada mu yang akhirnya membinasakan diri ku sendiri

SAAT AKU MENGENALI MU .. Kau hadir ketika aku sedang terluka dan ketika itu kau dengan mesranya menghulurkan tangan kononnya mahu menjadi penawar duka . Tapi semakin lama aku mengenali mu, aku sedar kau hanyalah menganggap aku sebagai boneka yang boleh kau permainkan .

MASIHKAH KAU INGAT .. Ketika aku kesepian dan memerlukan kau di samping ku saat itu kau tidak pernah muncul bahkan tidak pernah ada untuk ku . Apa yang mampu aku nyatakan adalah kau hanyalah seorang manusia yang hanya pandai menanam tebu di tepi bibir . Kau hanya pandai bermain kata dan janji tapi sukar menunaikan apa yang di janjikan . Kini aku sedar akan kekhilafan ku dalam mencintai mu .

DAN MASIH INGATKAH KAU SAAT AKU BERLALU PERGI .. Apa yang kau lakukan? . Kau hanya berdiam diri tatkala aku berlalu pergi dari mu, tidak terlintas di hati kecil mu untuk menghalangi niat ku padahal aku berharap kau melakukan itu . Kau seolah-olah rela atas pemergian ku padahal sebelum itu kau memberikan kata-kata cinta buat ku . Apakah itu buktinya kau sayang? .. Berdiam diri saat aku semakin berlalu dan tanpa berkata apa-apa untuk memperbaiki keadaan . Aku sungguh kecewa dengan cinta palsu mu .

MAHUKAH KAU TAHU AKAN SESUATU .. Saat aku berpisah dengan mu perbagai tohmahan yang aku terima . PERAMPAS, perkataan itu dilemparkan oleh seseorang kepada ku selepas perpisahan ini . Wajarkah dia melemparkan kata-kata itu pada ku sedangkan dia tidak tahu apa yang terjadi antara kita berdua dan kekasih mu kini . Wajarkah aku mendapat gelaran itu sedangkan kau yang melakukan kesalahan ..! Bermain kayu tiga di belakang ku dan akhirnya aku yang menanggung kesilapan mu . Aku telah redha dengan peristiwa itu dan tangan ku masih terhulur untuk pintu persahabatan antara kita . Namun aku sedar kau tidak akan pernah menyambut huluran tangan ku kerna kini kau telah menganggap aku sebagai kaca yang membinasakan hidup mu .


DAN KINI AKU MAHU KATAKAN PADAMU .. Biar kelukaan ini terus bernanah, kebencian dan dendam tidak pernah wujud dalam diri ku buat mu mahupun sesiapa . Aku tidak mahu terseksa hanya kerna membenci lelaki seperti mu . Aku tetap akan mendoakan kebahagiaan dan kejayaan mu . Aku harap kau akan menghargai si dia sepertimana aku menghargai mu suatu ketika dulu .




0 comments:

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..