Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Sunday 18 March 2012

Hide IP Browser 2.0 With Patch

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK

Salam semua. hari ini admin nak berkongsi lagi software berguna dengan korang. kali ini admin akan kongsikan software Hide IP Browser 2.0 With Patch. kegunaan software ini adalah untuk hide ip browser korang dari umum. maklumat yang akan "disembunyikan" adalah seperti proxy server, negara asal korang, dan no ip itu sendiri. korang boleh pilih proxy server dan negara mana yang korang suka untuk "sembunyikan" maklumat korang tadi.

Berminat nak cuba?. nah link..admin kongsikan


Cara Install :
(1) download, extract dan klik pada "hide-ip-browser_setup" untuk start install. install sehingga habis

(2) bila dah siap install. buka folder "crack" dan copy "hide-ip-browser_setup". kemudian cari lokasi fail software tadi. kebiasaan ada dalam local disk(c). copy & replace



Done, buka short-cut pada desktop dan cuba guna. semoga berguna yer. ikhlas admin kongsikan untuk semua. jika ada sebarang komen, cadangan dan permintaan boleh utarakan disini. terima kasih (^_^)

4 comments:

Dasir Rounin said...[Reply to comment]

menarik ni..bertambah lagi software aku~thanks sbb berkongsi!!!

Muslim for life said...[Reply to comment]

tak faham laa, kgunaannya ... huhu

Kongsi Apa2 Aje said...[Reply to comment]

@Dasiruto Dragneel sama2..semoga berguna (^_^)

Kongsi Apa2 Aje said...[Reply to comment]

@For The Rest Of My Life kegunaan yer ialah untuk hide IP browser..bila IP disembunyikan..maklumat peribadi kita akan turut tersembunyi. dgn cara ini..kita dapat melindungi maklumat kita semasa melayari internet (^_^)

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..