Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Sunday 11 March 2012

Talking Dictionary 9 With Crack

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK

Salam semua. hari ini admin nak berkongsi lagi software berguna dengan korang. kali ini admin akan kongsikan software Talking Dictionary 9 With Crack. seperti yang korang tengok pada gambar diatas, kegunaan software Talking Dictionary adalah untuk "menghuraikan" dengan lebih lanjut akan sesuatu perkataan yang korang cari. juga didatangkan dengan suara yang akan membaca huraian tersebut.

Berminat nak cuba?. elok korang download sekarang. nah link..admin kongsikan


Cara Install :
(1) download, extract dan klik pada "tdict" untuk mula install

(2) bila dah siap install, buka folder crack dan copy "TDict". kemudian buka file software untuk paste crak. kebiasaan file software ada dalam Local Disk C.

(3) bila dah jumpa file software, korang paste dan klik pada "copy and replace".


Bila dan siap "copy and replace" software korang dah jadi 'full version". no more "trial version"..hehe. semoga software ini berguna untuk korang yer. ikhlas admin kongsikan untuk semua. jika ada sebarang komen, cadangan mahupun permintaan boleh utarakan disini. terima kasih (^_^)

0 comments:

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..