Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Wednesday 28 March 2012

Media Player Classic - Home Cinema

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK

Salam semua. hari ini admin nak berkongsi lagi software berguna dengan korang. kali ini admin ingin kongsikan software media player plak. Media Player Classic - Home Cinema. setiap media player ada kekurangan dan kelebihan masing2. sebagai contoh, ada yang boleh masukkan subtitle..dan ada yang tidak boleh masukkan subtitle.

Media player ini support kebanyakan format movie seperti WAV, WMA, MP3, OGG, SND, AU, AIF, AIFC, AIFF, MIDI, MPEG, MPG, MP2, VOB, AC3, DTS, ASX, M3U, PLS, WAX, ASF, WM, WMA, WMV, AVI, CDA, JPEG, JPG, GIF, PNG, BMP, D2V, MP4, SWF, MOV, QT, FLV. banyak jugak kan...huhu.


Yang paling admin suka tentang media player ini ialah support subtitles. yelah..kebanyakan movie download tidak disertakan sekali dengan subtitle. kita perlu cari subtitles secara berasingan. jadi, untuk tengok movie beserta dengan subtitles, media player seperti ini amat diperlukan. 


Banyak lagi fungsi media player ini sebenarnya. kalau korang nak tahu dengan lebih lanjut. korang boleh masuk SINI. camne?. berminat nak cuba?. nah link..admin kongsikan


2 comments:

Razif Redz said...[Reply to comment]

menarik ... rasanya dah ada nanti periksa semula, kalau tkde blh la d/load sini

Kongsi Apa2 Aje said...[Reply to comment]

@Razif Mokji yeke..dunlod lah jika belum ada. semoga dapat membantu (^_^)

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..