Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Thursday 22 March 2012

Ace Translator 9.4 With Keygen

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK

Salam semua. hari ini admin nak berkongsi lagi software berguna dengan korang. kali ini admin akan kongsikan software Ace Translator 9.4 With Keygen. kegunaan software ini adalah untuk membantu korang dalam menterjemah pelbagai bahasa. fungsi dan cara adalah lebih kurang sama dengan google translate. cuma google translate dalam bentuk talian manakala yang ini dalam bentuk software. tetapi software ini memerlukan internet baru dapat "translate"

Berminat nak cuba?. nah link..admin kongsikan



Cara Install :
(1) download dan extract kepada bentuk folder. klik"Ace Translator" untuk start install.

(2) bila dah siap install. klik "Ace Translator keygen by F4CG" dan masukkan nama korang. nama palsu pun tak apa. kemudian klik "generate" untuk dapatkan key.

(3) buka short-cut "Ace Translator" pada desktop dan klik help > enter license key . masukkan nama dan key seperti yang ada pada keygen. untuk keselamatan korang copy dan paste jer


Sekarang software korang dah register atas nama korang sendiri. tiada lagi "trial version"...huhu. semoga software ini berguna untuk korang yer. ikhlas admin kongsikan untuk semua. jika ada sebarang komen, cadangan mahupun permintaan boleh utarakan disini. terima kasih sebab singgah (^_^)

0 comments:

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..