Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Friday 16 March 2012

Coding Radio Fly.fm Untuk Blog

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK

Salam semua. hari ini admin nak berkongsi lagi coding radio online dengan korang. kali ini admin admin ingin kongsikan Coding Radio Fly.fm Untuk Blog. rancak betul lagi siaran radio ini. semua lagu yang best2..jom dengar sama2..huhu. kalau berminat..sila lah letak kat blog korang yer (^_^)


Best kan lagu siaran radio ini?. suka dengar?. nak letak pada blog sendiri?. nah coding..admin kongsikan

<div align="center">
<embed allowfullscreen="true" allowscriptaccess="always" classid=" classid=" clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96bb-444553540000"="" flashvars="livePlayerSWF=http://player.streamtheworld.com/_players/stw/v2/GenericLiveRadio.swf&amp;baseurl=http://player.streamtheworld.com/_core/&amp;userlevel=0&amp;lang=en&amp;callsign=FLYFM&amp;skintemplate=stw_dark&amp;streamid=11049&amp;showeq=1&amp;shownowplaying=1&amp;showcallsign=1&amp;manualTimeout=0&amp;tryhd=1&amp;adstype=NOADS&amp;clientname=&amp;zoneid=0&amp;tagurl=&amp;targetspot_stationid=&amp;tl_siteCode=&amp;tl_siteCallLetter=&amp;helpurl=&amp;hd_only=1&amp;autoplay=true&amp;autostart=true" height="160" id="live_player" name="live_player" src="http://player.streamtheworld.com/_players/stw/v2/GenericLiveRadio.swf" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent"></embed></div>
<div align="center">
<a href="http://www.duniakongsi.net/" target="_blank"> DIKONGSI OLEH DUNIAKONGSI.NET </a></div>

Semoga korang enjoy dengar siaran radio online ni yer. ikhlas admin kongsikan untuk semua. ada sebarang komen, cadangan mahupun permintaan boleh utarakan disini. terima kasih (^_^)

Suka dengan apa yang admin kongsikan?. sila klik pada button dibawah sebagai tanda sumbangan ikhlas anda untuk dunia kongsi.net. hanya sedikit iklan untuk menampung duniakongsi. sumbangan "klik" dari anda sangat admin hargai dengan ucapan terima kasih (^_^)


0 comments:

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..