Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Friday 2 March 2012

Photo Instrument v5.4 (Build 546) Portable Edition

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK

Salam semua. hari ini admin nak berkongsi lagi software dengan korang. kalau sebelum ini admin telah kongsikan Photo Instrument v5.4 (Build 549) With Registration Key. kali ini admin akan kongsikan Photo Instrument v5.4 (Build 546) Portable Edition. photo instrument sebelum ini agak bermasalah kerana perlu register bila setiap kali korang restart lappy.

Tak pernah admin jumpa software macam tu. software lain..walaupun guna keygen..cukup register sekali. tak perlu nak ulang2 register. software ini dahlah "serial" kadang2 boleh guna..kadang2 tidak. jadi kali ini admin nak kongsikan "portable edition" plak.

Portable edition pun sama..kadang2 bermasalah. tapi kelebihan "portable edition" ini korang hanya buka dan "register" jer. lagipun dengan "portable" kemungkinan untuk "error" tu agak susah. korang cuba register..kalau tak menjadi. tutup "portable". kemudian buka dan cuba register balik..admin cuba boleh jer. begitu juga di lain masa bila korang "restart" lappy. tutup "portable" dan buka balik untuk register. serial ini ok..cuma kadang2 "software" ini dapat detect yang kita guna "serial" orang lain

Mengikut apa yang admin servey dalam internet, pengguna lain pun hadapi masalah yang sama. dorang pun perlu register balik setiap kali restart komputer. memang software ini disetting camtu. tapi, dengan menggunakan "portable" tahap error tu makin berkurangan. lagipun korang boleh tutup dan cuba register kembali. yang penting korang perlu copy serial "sebijik" dari note-pad "serial". jangan type..copy jer.

Kepada yang berminat. elok korang cuba sekarang. cara nak "register" sama jer dengan Photo Instrument v5.4 (Build 549) With Registration Key. nah link..admin kongsikan. ada sebarang komen, cadangan, request sila ytarakan disini yer. ikhlas admin kongsikan (^_^)


0 comments:

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..