Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Monday 12 March 2012

Coding Radio THR Gegar.fm Untuk Blog

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK

Salam semua. hari ini admin nak berkongsi lagi coding radio untuk blog dengan korang. kalau sebelum ini admin pernah kongsikan era.fm dan sinar.fm untuk blog. kali ini admin akan kongsikanCoding Radio THR Gegar.fm Untuk Blog. tentu seronok kan bila dapat dengar radio pada blog korang. pengunjung pun tak rasa bosan bila masuk blog korang.


Berminat nak letak pada blog?. nah coding..admin kongsikan

<div align="center">
<object data="http://cdn.static.radioactive.sg/amp/public/20120131_1151/gegar/assets/swf/main.swf" height="60" type="application/x-shockwave-flash" width="270"><param name="movie" value="http://cdn.static.radioactive.sg/amp/public/20120131_1151/gegar/assets/swf/main.swf">
<param name="wmode" value="transparent">
<param name="swfversion" value="9.0.45.0">
</object></div>
<div align="center">
<a href="http://www.duniakongsi.net/" target="_blank"> DIKONGSI OLEH DUNIAKONGSI.NET </a></div>

Korang boleh ejas ini :
div align : nak bagi radio jadi center, left atau right
height & width : ejas mengikut kesesuain blog korang

Yang lain tak perlu diejas dah. juga backlink ke blog admin, hope korang jangan ubah yer. bagi lah penghargaan untuk admin sikit...huhu. letih admin cari coding ini tau. ikhlas admin kongsikan untuk semua. semoga berguna yer (^_^)

Suka dengan apa yang admin kongsikan?. sila klik pada button dibawah sebagai tanda sumbangan ikhlas anda untuk dunia kongsi.net. hanya sedikit iklan untuk menampung duniakongsi. sumbangan "klik" dari anda sangat admin hargai dengan ucapan terima kasih (^_^)


0 comments:

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..