Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Saturday 24 March 2012

Angry Birds Space v1.0.0 With ( Patch +Key)

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK

Salam semua. hari ini admin nak berkongsi lagi game menarik dengan korang. kali ini admin akan kongsikan game Angry Birds Space v1.0.0 With ( Patch +Key). cara permainan game angry bird ini lebih kurang sama dengan yang lain2. cuma lokasi jer yang berbeza. sesuai dengan nama "Angry Birds Space", game ini "bertemakan" angkasa lepas. admin sendiri pun dah downlod dan cuba main..memang menyeronokkan.

Korang berminat ak cuba main?. nah link..admin kongsikan
Cara Install :
(1) download, extract kepada bentuk folder. klik "AngryBirdsSpaceInstaller_1.0.0" untuk mula install

(2) bila dah siap install, buka folder patch dan klik pada keygen "patch" . buat seperti turutan pada gambar dibawah. cari lokasi "angry birds space" dengan betul. jika tiada sebarang masalah keygen akan tulis "successfully patched!"


(3) bila dah siap "patch". buka note-pad "readme" dan copy key untuk proses activate. kemudian buka short-cut game pada desktop dan klik "activate full game"


Dah siap, game korang dah berjaya didaftarkan. semoga korang enjoy dengan game ini yer. ikhlas admin kongsikan untuk semua. jika ada sebarang komen, cadangan mahupun permintaan boleh utarakan disini. terima kasih sebab sudi singgah (^_^)

2 comments:

mDOTsyafiq said...[Reply to comment]

opps , SORRY sangat-II sebab shafyq tak btw pun yang shafyq dah DOWNLOAD . btw BEST gila GAME ni (: THANKS

Kongsi Apa2 Aje said...[Reply to comment]

@ShafyqOnlyy hehe..ingatkan tak dunlod lagi. sebab tu p inform kat blog. memang best pun..admin pun dah cuba main (^_^)

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..