Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Sunday 25 September 2011

selamat TINGGAL cinta(!)

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK


Erm .. =(
Nana da letih di lukai. Bila nana sayang s'seorang mesti orang tu akan lukakan hati nana,KENAPA?. Nana tak faham betul larh. Time mula-mula kenal ngan dorang, okey je tapi bila couple mula la dorang berubah dan paling menyakitkan bila da putus mula la dorang guna ayat penyesalan macam ni "sy minx maaf sebab buat awk macam ni dulu, skunk sy betul-betul nyesal awk". Ungkapan "maaf" saje tak dapat ubatkan luka yang bernanah ni. Nana bukan boneka yang di beli bila perlu dan di buang bila da jemu. Nana ade hati dan perasaan macam korang juga. 

Kadang-kadang bila SINGLE, ade yang minx couple tapi bila fikir balik da malas rasanye nak couple. Dah jemu dengan sandiwara lelaki. Tapi kadang-kadang bila dah jumpa lelaki yang boleh di katakan sejati, nana pulak tolak.KENAPA?. bukan sebab dia tak KACHAK atau tak KAYA. Tapi ini soal hati, tuk apa Kita dapat BOYFRIEND kachak atau kaya sedangkan kita tak HAPPY?. Betul tak?.

Sekarang, nana tak perlu fikir soal CINTA lagi. sebab nana dah tawar hati dan seandainya cinta itu hadir lagi. Nana harap dia takkan lukakan hati nana lagi. 

buat sementara waktu ni, Nana nak ucapkan "SELAMAT TINGGAL CINTA". Pergi jauh-jauh ye .. huhu

Dikongsi Oleh : Miss Mieyna



0 comments:

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..