Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Monday 5 September 2011

riang ria di hari raya

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK
qila : eh bile nak mai gerik ?

tirah : aku mybe raya ke3 kot turun gerik .

qila : ha okey gak tu , ape kate raya ke3 kite jejalan g kroh umah abby & cikjag nak tak ? lepas tu kite amik abby turun gerik tido umah aku sebab aku ado plan nak beraya sakan ni raya ke4 .

tirah : plan ? nak raya ke mane raya ke4 ni ? sape lagi yang nak follow kite g kroh ? jenot pi tak ?

qila : eh ade la , aku bajet raya ke3 tu kite g ber4 tp disebabkan si haida xbley ikut kite kena g ber3 jer la aku , ag && jenot . utk plan raya ke4 tu lak , kite berjalan-jalan jauh cikit . ok ?

perghhh ! sakan sungguh si qila tu mengatur plan utk raya kali ni . ye la kalo sorang tak gerak , semua tak kan jadi kan ? plan raya ke4 tu adalah ke TELUK INTAN , rumah sahabat yang lama menyepikn dirinya . disebabkan lame tidak bersua muka , mendengar bermacam-macam cerita , bergosip sane sini akhirnya di syawal kali ni menyatukan kami semua . syukur alhamdulillah ;)

perancangan amat teratur tapi hanya 2 orang yang tak dapat join skali pegi beraya ke TELUK INTAN . tapi takpe plan tetap jugak menjadi . meh aku cite lagi . . .



okey gambo ni mase kiteorg di rumah abby . 1st umah kiteorang pegi umah cikjag , tapi tak chapture plak gmbo mase tu . so takde la gmbo kat umah cikjag . ha cikjag yang pakai baju purple tu . abby plak yang pakai baju hitam skirt kuning . rindu dapat jumpa kembali . mase ni raya ke3 ar .


okey yang sebelah aku tu azfar . umah die la kiteorang terjah abis . korang tgk die mcm de iras aku tak ? haha bukan ape ramai yang cakap kami ni kembar . muke nak dekat same . die la sahabat kami yang lama menyepi gile . haha



akhirnya kami ber4 sampai jugak ke rumah si azfar tu . punya la jauh gile berjalan sampai takut sesat punya pasal terpaksa aku gune GPS nak cari jalan ke rumah die . aishh aku plak dh lame tak pegi . kawan-kawan yang len mane pernah pegi lagi umah si azfar tu , so men redah jer la . tapi alhamdulillah sampai jugak . rindu kami semua terubat jugak bila dapat jumpa die .

agak sebak jugak aku bila mak die tetibe peluk erat aku mase aku nak masuk bersalaman dengan family die . naseb aku tahan jer . ye la lame kot tak jumpa . masing-masing buat hal sendiri . die la bff aku yang paling rapat mase kat sekolah dulu . mase kami nak balik dah , azfar plak yang sebak .



lepas abis bergosip bagai kat rumah azfar selama 2 jam , kiteorang shoot pi TRONG TAIPING hantar tirah plak sambil-sambil tu beraya la skali kat rumah die kan . dah alang-alang sampai sane . so jumpa la dengan acu die . sempat juga bergambar bagai kat rumah die tu . haha seronok kot . kiteorg gerak balik gerik around jam 6 ptg .

sampai gerik dlm jam 7 lebih la . disebabkan dh agak malam so hajat nak hantar abby balik umah memang terbantut ar . sebab umah abby kat kroh , so jauh kn . jadi abby pun tido kat rumah aku lagi .



so pagi tadi ler aku kena antar abby balik umah awal sebab die nak kena pegi Pendang dgn family die . sepatutnya jenot ikut antar skali tapi die xbley ikut sebab bakal tunang die nak datang umah , so aku && haida jer la yang pegi antar abby balik . de jugak la gmbo nyer , kalo tak kang SENTAP jugak kawan aku sorang tu ;) pape pun raya thn ni sangat bermakna sebab dapat beraya dengan geng ainielathifarida ;)



# thanks korang untuk raya tahun ni . sangat bermakna buat kite semua . insyallah jika de jodoh bertemu lagi kite di lain hari & waktu . all the best buat korang semua . i love u && miss u all ;)
  
Dikongsi Oleh : ciknini
 

0 comments:

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..