Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Wednesday 21 September 2011

Cinta "Gila"

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK
KATA orang, kalau takut mencuba, tidak akan dapat apa yang diinginkan. Betapa segaknya seorang lelaki, kalau takut mencuba, hilanglah sebahagian sifat lelakinya. Lebih baik hilang sifat kelelakian mencuba daripada hilang kerana langsung tidak mencuba. Sekurang-kurangnya kalau gadis pujaan hati tidak melayan, seseorang lelaki sudah meningkatkan tahap kelelakian melalui usaha mencuba.



Hubungan antara lelaki dengan gadis yang seperti ingin menafikan perasaan sebenar yang dirasai. Mengapa perlu melarikan diri daripada ‘cinta’ apabila ia berada di depan mata?. Ia dilihat wujud masalah komunikasi dan sifat berterus terang antara kedua-duanya.

Cinta itu sering kali lari apabila kita mencari, tetapi cinta juga sering kali dibiarkan pergi apabila ia menghampiri. Mengenai cinta, Mahatma Ghandi pernah berkata, ‘ada dua titis air mata mengalir di sebuah sungai. Satu titis air mata itu menyapa air mata yang satu lagi.

 “Saya air mata seorang gadis yang mencintai seorang lelaki tetapi kehilangannya.” Siapa kamu pula? Jawab titis air mata kedua itu. “Saya air mata seorang lelaki yang menyesal membiarkan seorang gadis yang mencintai saya berlalu begitu saja.”

Jadi, jangan jadi lelaki dalam titis air mata kedua itu. Selamat mencuba dan semoga berjaya menawan hati gadis pujaan anda. .;)

Dikongsi Oleh : mijie



0 comments:

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..