Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Thursday 9 February 2012

Zemana AntiLogger With Keygen

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK

Salam semua. hari ini admin nak berkongsi lagi software berguna dengan korang. kali ini admin kongsikan software Zemana AntiLogger With Keygen. kegunaan software ini adalah untuk :


Kegunaan utama pada software ini yang admin suka adalah sebagai "anti-keylogger". seperti yang korang tahu..keylogger merupakan salah satu cara untuk orang lain mencuri maklumat peribadi kita. kemungkinan keylogger ini datang bersama2 software yang kita download atau sengaja diinstall oleh "orang jahat a.k.a kawan jahat" ke dalam lappy kita. banyak lagi kegunaannya..

Berminat nak cuba?. elok download sekarang sebelum terlambat. admin sendiri pun dah download tadi. nah link..admin kongsikan


Cara Install :
(1) download, extract dan klik pada "application" seperti dibawah. install sehingga habis

(2) bila dah habis install, korang perlu guna keygen untuk dapatkan serial key

(3) buka "Zemana AntiLogger" pada desktop dan copy serial key


(4) dah siap, tapi korang juga boleh update ke version yang lebih baru

Semoga berguna untuk korang yer. ikhlas admin kongsikan. terima kasih kepada yang buat keygen ni. ada sebarang komen atau cadangan sila utarakan disini. terima kasih sebab berkunjung ke duniakongsi.net (^_^)

0 comments:

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..