Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Thursday 23 February 2012

AVG Internet Security 2012 With Serial Keys

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK

Salam semua. hari ini admin nak berkongsi lagi software dengan korang. kali ini admin kongsikan software antivirus AVG Internet Security 2012 With Serial Keys. sepanjang admin guna antivirus, avg merupakan yang terbaik. kenapa admin kata terbaik?. dari segi :

INTERNET SECURITY

Korang tak perlu bimbang bila melayari internet kerana AVG Internet Security 2012 mempunyai "security" yang agak ketat. semua website yang korang "search" akan diberitahu kadar keselamatan. jika website tersebut "bermasalah"..amaran akan dikeluarkan. sesetengah antivirus tidak mempunyai "security" seperti ini.


KESELAMATAN FILE DOWNLOAD

Kebanyakkan "file download" dari internet tidak 100% bebas daripada virus. dengan avg, korang tak perlu bimbang lagi dengan masalah virus. bila korang download sesuatu "file" daripada internet. avg "scan' secara automatik bila korang buka atau extract sesuatu file tersebut. ini akan menjaga keselamatan lappy korang daripada dijangkiti virus tersebut.


CIRI - CIRI KESELAMATAN TERBAIK

Dengan ciri-ciri keselamatan yang "mantap" korang tak perlu bimbang lagi bila nak melayari internet. download "file" daripada internet. keselamatan untuk lappy korang juga "terbaik". dengan firewall, remote administration, anti-rookit, system tools dan identity protection. 

Satu lagi yang admin suka dengan avg ialah antivirus ini akan "update" secara automatik. korang tak perlu lagi nak update tiap2 minggu. cuma korang perlu update masa 1st install jer. berminat nak cuba antivirus ini?. nah link..admin kongsikan



Korang download yang "free trial download" dulu. lepastu "register" dengan memasukkan mana2 serial keys dibawah. admin cuma guna yang 1st itu jer. sampai sekarang still ok. pandai2 lah korang cuba yer (^_^)

8MEH-RQXTV-HQOWD-E447R-MPHYD-PEMBR-ACED
 8MEH-RS47Y-82HT8-GONVA-BCCCZ-DEMBR-ACED
 8MEH-RFR8J-PTS8Q-92ATA-ORC6Q-JEMBR-ACED
 8MEH-RXYFD-JUV72-8922R-FTDO8-QEMBR-ACED
 8MEH-RXYFD-JUV72-8922R-FTBZ6-QEMBR-ACED
 8MEH-R6BFE-HWUHF-DPNDA-VFUWX-2EMBR-ACED
 8MEH-RGM33-K474L-6FGRR-8QEFN-UEMBR-ACED

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..