Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Friday 3 February 2012

Biodata Ustaz Don

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK

Nama: Don Daniyal Don Biyajid
Tarikh lahir: 14 November 1984
Tempat lahir: Bukit Mertajam, Pulau Pinang
Tinggi: 171 sentimeter
Berat: 56 kilogram
Pekerjaan: Pensyarah muda & pendakwah bebas bertauliah Pulau Pinang & Selangor)
Status: Bujang
Pendidikan: Ijazah Sarjana Muda Takhassus Qiraat dari Maahad Qiraat Shoubra, Mesir


Beliau merupakan pengacara kepada program 30 MINIT UATAZ DON di TV AL-HIJRAH. program ini merupakan sebuah rancangan kuliah interaktif khusus bersama Ustaz Don Daniyal Don Biyajid langsung dari studio Tv Alhijrah. Setiap Isnin dan Rabu - 10.30 malam, ulangan Jumaat - 2 petang. Ustaz Don akan membincangkan topic-topik berkaitan dengan fardhu ain dan setiap Selasa, hukum-hukum tajwid akan disentuh.


Antara gambar Ustaz Don yang lain. suka admin tengok muka beliau, tidak pernah lekang dengan senyuman. muka yang sangat bercahaya. beliau juga merupakan seorang yang hensem (^_^)



Admin suka sangat dengan rancangan beliau. penyampaian ilmu yang cukup berkesan. mudah sangat untuk faham. ditambahkan pula dengan pelbagai telatah yang mencuit hati. secara tidak langsung, ilmu mudah melekat bila kita suka dengan cara penyampaian sesorang itu. kepada yang belum tengok rancangan tersebut, elok tengok sekarang.

Suka dengan apa yang admin kongsikan?. sila klik pada button dibawah sebagai tanda sumbangan ikhlas anda untuk duniakongsi.net. hanya sedikit iklan untuk menampung duniakongsi. sumbangan "klik" dari anda sangat admin hargai dengan ucapan terima kasih (^_^)


Sumber : Google Search

0 comments:

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..