Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Saturday 4 February 2012

Sallys Studio Collectors Edition

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK

Salam semua. hari ini admin ingin berkongsi lagi game menarik dengan korang. kali ini admin kongsikan game Sallys Studio Collectors Edition. game ini atas permintaan pengunjung duniakongsi. admin meng-alu2kan kepada kawan2 yang ingin request. tak kira lah game, software, movie, tutorial dan macam2 lagi. admin akan tolong carikan untuk kawan2 semua. jika ada admin akan kongsikan di duniakongsi.

Admin sendiri dah download game ni dan sepanjang admin main, langsung tak jumpa admin dengan perkataan "trial version" atau "limit masa". makna yer game ni FULL VERSION atau FREE OF CHARGE...hehe. berminat nak main?. elok download sekarang, nah link..admin kongsikan


CARA INSTALL

(1) download dan extract game. ikut seperti nombor dibawah untuk "install game"

(2) buka "folder game" dan start main. sebagai contoh admin buat folder game sebagai "game admin". korang juga boleh buat short-cut pada desktop dengan send to desktop.



Korang juga boleh buat game ni dalam bentuk "portable" dengan copy dan paste jer "folder game" pada mana2 tempat yang korang nak. nak paste dalam pendri pun boleh. lepas ni korang boleh main kat mana2 pc jer. ikhlas admin kongsikan untuk kawan2 semua (^_^)

2 comments:

mDOTsyafiq said...[Reply to comment]

ghaa , thanks for the GAME S.S <3

Kongsi Apa2 Aje said...[Reply to comment]

sama2..6t malam admin kongsikan game yang satu lagi yer (^_^)

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..