Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Friday 10 February 2012

Super Diary V.2.65 With Keygen

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK

Salam semua. hari ini admin nak berkongsi lagi software berguna dengan korang. kali ini admin kongsikan software Super Diary V.2.65 With Keygen. sesiapa yang suka tulis diari tu elok cuba software ini. korang boleh tulis diari dengan lebih selamat kerana software ini boleh letak passsword.

Berminat nak cuba?. elok download sekarang. nah link..admin kongsikan

Mediafire Password : softmediafire

Cara Install :
(1) download. extract dan buka folder extract tadi. install sehingga habis.

(2) buka folder "keygen" dan klik pada "keygen". buka "super diary" pada desktop untuk register. kemudian klik help > activate program > offline. copy "serial code" pada "activate program" dan paste pada ruang dalam keygen.
(3) lepastu, klik "generate key" untuk dapatkan key lain. masukkan "key" pada ruang yang disediakan. bila dah habis semua, klik apply. jika "succesfull"bermakna dah siap

Cara Guna :
(1) buka super diary dan klik pada perkataan "create"

(2) tulis nama, password, create dan save kat mana yang korang nak. admin save pada "desktop"

(3) dalam "diary" korang klik "new". tulis apa yang korang nak. lepastu "save"


Pada desktop dah ada "diari" korang tadi. tapi sesiapa yang nak buka perlu "password". korang jer ada kan. semoga berguna yer. ikhlas admin kongsikan untuk semua. ada sebarang komen atau cadangan boleh utarakan disini yer. terima kasih sebab singgah sini (^_^)

0 comments:

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..