Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Saturday 18 February 2012

Artisteer 3.1.0.46558 With Keygen

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK

Salam semua. hari ini admin nak berkongsi lagi software berguna dengan korang. kali ini admin kongsikan Artisteer 3.1.0.46558 With Keygen. kegunaan software ini adalah untuk membuat template untuk website seperti joomla, wordpress, drupal, dotnetnuke dan tidak terkecuali untuk blogger.

Admin sendiri dah download. dulu admin pun pernah guna software ini. tapi disebabkan admin hanya guna netbook..slow sikit nak buat template. jadi, admin download template yang dah siap jelah...huhu. korang berminat nak cuba software ini?. elok download sekarang. nah link, admin kongsikan


Cara Install :
(1) download "Artisteer 3" dan "keygen". extract keygen kepada folder. kemudian install "artisteer 3" sehingga habis

(2) bila dah siap, buat seperti berikut
  • buka short-cut Artisteer 3 pada desktop dan klik keygen_Artisteer_3.0 untuk proses register. 
  • klik "activate" pada Artisteer 3 dan masukkan "installation code" yang ada pada artisteer activation kedalam ruangan "installation code" pada keygen_Artisteer_3.0.
  • kemudian copy "license key" dan "activation key" pada keygen_Artisteer_3.0 dan masukkan pada ruangan di artisteer activation. kemudian klik "active"

(3) hasilnya akan kelihatan seperti berikut. semoga berjaya (^_^)

Cara Nak Guna Artisteer 3

Nota : disebabkan link mediafire asal telah "broken". sekarang admin cuba keygen ini pada artisteer "new version" dari web itu sendiri. memang keygen ini boleh "digunakan". kalau ada lagi "new version", korang boleh cuba guna keygen ini jugak.

Jika ada "alert" dari antivirus, bermakna korang perlu "disable" antivirus buat sementara waktu. bukan virus pun sebenarnya. cuma "keygen" yang dianggap sebagai virus. kalau korang tak percaya, selepas install artisteer.delete folder "extract" dan korang cuba scan "system", tengok ada tak virus tu. ikhlas admin kongsikan untuk semua. terima kasih (^_^)

3 comments:

Unknown said...[Reply to comment]

link nie dah x leh guna lar.. huhu

Kongsi Apa2 Aje said...[Reply to comment]

@aien hermionie plak dah..sebelum ini ok jer. knp ley jadi camtu..

takpe lah..malam nanti admin ubah balik. sekarang tak sempat (^_^)

Kongsi Apa2 Aje said...[Reply to comment]

admin dah baiki "link". ok dah..cuba lah download...huhu (^_^)

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..