Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Wednesday 25 January 2012

Fisher's Family Farm Portable Edition

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK

Salam semua. hari ini admin nak berkongsi lagi game menarik dengan korang semua. kali ini admin kongsikan game Fisher's Family Farm Portable Edition. game ini atas permintaan pengunjung duniakongsi. setelah puas admin tanya pakcik google, ziarah makcik mediafire..baru admin jumpa. cukup susah nak cari game ni yang betul2 sesuai dan elok...huhu.

Terima kasih kepada uploader game ni. admin sendiri pun dah download. memang game ni full version. sepanjang admin cuba main tadi, takde pun perkataan "trial version" atau limit masa yang diberikan. kalau korang ada jumpa, komen sini yer. berminat nak cuba main?. sila download pada link dibawah dan admin akan ajar cara nak buat "portable".

Fisher's Family Farm Portable Edition Part 1
Fisher's Family Farm Portable Edition Part 2
Fisher's Family Farm Portable Edition Part 3

Korang download kesemua part dan ikut seperti print screen dibawah

Extract hanya "part 1". extract akan auto join kesemua part. buka fail yang telah diextract tadi sehingga seperti dibawah dan "run" ini. (double click)



RUN dan pilih dimana korang nak buat "portable". untuk memudahkan admin cuma "portable-kan" pada desktop dan buat satu folder atas nama "game adminkongsi"


Klik ok dan klik pada button "extract". tunggu sehingga habis


Buka folder "game adminkongsi" pada desktop tadi dan cari application "game". korang juga boleh send to desktop sebagai short-cut


Done..dah siap pun. korang boleh main melalui application "game" ataupun short-cut yang korang buat pada desktop tadi

Apa yang admin maksudkan "portable" tadi ialah korang boleh copy folder "game adminkongsi" dan paste dimana sahaja yang korang nak. dalam pendrive pun boleh. korang boleh cuba main pada lappy orang lain...huhu. 

Semoga korang "gembira" dengan game ni yer. ikhlas admin kongsikan. ada sebarang komen atau cadangan boleh utarakan disini. terima kasih (^_^)

Suka dengan apa yang admin kongsikan?. sila klik pada button dibawah sebagai tanda sumbangan ikhlas anda untuk duniakongsi.net. hanya sedikit iklan untuk menampung duniakongsi. sumbangan "klik" dari anda sangat admin hargai dengan ucapan terima kasih


2 comments:

mDOTsyafiq said...[Reply to comment]

agak susah untuk DOWN. tapi still nak buat :)

Kongsi Apa2 Aje said...[Reply to comment]

@ShafyqOnlyy buat lah..tak susah pun. cme nak dunlod jer mkn masa sikit coz saiz game agak besar (^_^)

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..