Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Tuesday 24 January 2012

Cara Mudah Buang Password Dan Sekatan Pada Fail PDF

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK

Salam semua. hari ini admin nak berkongsi lagi dengan korang. kali ini admin kongsikan Cara Mudah Buang Password Dan Sekatan Pada Fail PDF. pernah tak korang, bila download sesuatu "fail PDF"..tetapi tak dapat dibuka disebabkan terdapatnya password dan sekatan oleh uploader.

Dulu time admin belajar, banyak maklumat diperolehi dalam bentuk PDF, keadaan yang menyakitkan hati apabila fail PDF tersebut tidak dapat digunakan dek terdapat password dan sekatan. semasa sedang meng-google tadi, terjumpa admin dengan satu website yang menawarkan "Buang Password Dan Sekatan Pada Fail PDF" secara online.

Nampak macam menarik kan?. atas sebab itulah admin ingin berkongsi dengan korang. mana lah tahu kot2 ada kat luar sana yang memang tengah hadapi masalah ini. korang boleh cuba cara ini. tahap keberkesanan yer admin tak tahu lagi, sebab admin takde fail PDF nak cuba...huhu.

Tapi, mengikut apa yang ditulis pada website tersebut..cara ini memang berkesan. kepada yang berminat tu, elok lah cuba sekarang. apa2 feedback sila kongsikan disini yer. terima kasih (^_^)


0 comments:

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..