Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Thursday, 26 January 2012

Teman Wanita Saya Adalah Gumiho

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK

Teman Wanita Saya Adalah Gumiho atau dalam bahasa english yer ialah My Girlfriend Is a Gumiho merupakan sebuah drama korea yang sungguh menyentuh perasaan. rasa nak tergelak lak admin..haha. yelah kan. sebelum ni admin bukan main lagi tak suka drama2 korea ni.

Tapi perasaan itu berubah apabila admin pergi "melancong" ke rumah akak seminggu yang lepas. yelah..dah nama pompuan kan. memang lah akak admin ni suka sangat dengan drama korea ni. pada mula yer admin tumpang "skaki" jer tengok..tapi tanpa sedar, episod demi episod..admin makin suka dengan "gumiho" ni...hehe.

Lawa betul "gumiho" ni. admin nak gtau nama korea dia tak berapa tahu sangat..cukup lah "gumiho" yang bertakhta di hati admin sekarang...ekeke. comel sangat2 bila dia senyum..memang admin dah terpikat pada dia ni. kalau lah ada gurl2 kat Malaysia camni kan. bertuah yer kalau admin dapat "ngorat" (^_^)

Admin nak cerita serba sedikit pasal cerita ini dengan korang. yang dah tahu tu..buat2 taktau dah lah...hehe.

"Gumiho atau musang sembilan ekor ini merupakan "dewi" yang cuba menjadi manusia yang sebenar. dari 500 tahun yang lalu dia suka sangat pergi ke dunia manusia. dek kerana wajahyer yang begitu cantik..ramai orang lelaki  yang terpesona..(termasuklah admin...ekeke :P ). "bini" lelaki2 itu tadi berasa bimbang dengan keadaan ini dan merayu kepada "ketua dewi" (mungkin kot yer) untuk mengurung "gumiho" ini daripada terus datang ke dunia manusia."

"dipendekkan serita..gumiho itu "dikurung" dalam sebuah lukisan di sebuah "kuil" lama di kawasan pendalaman. admin (pada gambar), admin pun tak ingat dah nama dia apa...huhu. merupakan seorang lelaki yang nakal..malas dalam segala2nya. suka melarikan diri daripada rumah. ini merungsingkan datuk yer. dalam "proses" melarikan diri..dia terdampar di "kuil" lama tersebut"

"semasa dikuil tersebut, pemuda tadi diganggu oleh "jelmaan" gumiho dan "dipaksa" untuk melukis ke-sembilan2 ekor musang bagi membebaskan "gumiho" tadi. gumiho itu dibebaskan dan mengikut ke mana sahaja lelaki itu pergi..banyak lagi kisah menarik yer"

"dipendekkan lagi cerita, gumiho ingin menjadi seorang manusia yang "betul2" dan dia terpaksa untuk "menghilangkan" ekor yer satu persatu..cukup sedih dan "romantik" drama ini. banyak lagi kisah yang menarik..tak larat dah admin nak cerita...huhu"



- comel kan "gumiho" ni...huhu

Admin ingat nak cari episod2 drama ni lah. sapa lagi yang nak?. sila angkat tangan...huhu (^_^)

Nota : muka admin bukan camtu, tulah hero dalam drama ni. kalau muka admin camtu memang hensem lah...ekeke

Suka dengan apa yang admin kongsikan?. sila klik pada button dibawah sebagai tanda sumbangan ikhlas anda untuk duniakongsi.net. hanya sedikit iklan untuk menampung duniakongsi. sumbangan "klik" dari anda sangat admin hargai dengan ucapan terima kasih


4 comments:

~pP_guSi~ said...[Reply to comment]

drama nie mmg best dri y lain...
klau y lain saya sedih jak.. klau y nie sampai kluar iar mata..karau owh nangis.... huhu... lagu2 dia pun best3~~~~ comel kan gumiho? hihih bashhhitaaa...!
nomu3....chua!

Saidatul Amera said...[Reply to comment]

my boyfriend is jang wooyoung ^o^

Kongsi Apa2 Aje said...[Reply to comment]

@~pP_guSi~ tulah..memang terbaik drama ni. sungguh menyentuh perasaan (^_^)

Kongsi Apa2 Aje said...[Reply to comment]

@Saidatul Amera haha..nama hero tu "jang wooyoung" ke? (^_^)

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..