Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Sunday 8 January 2012

Adobe Photoshop CS3 Full Version

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK

Salam semua. hari ini admin nak berkongsi lagi software photo editor dengan korang. kali ini admin kongsikan Adobe Photoshop CS3 Full Version. bagi peminat camera atau pencinta gambar, software photoshop ini merupakan software wajib bagi dorang. edit gambar menggunakan photoshop merupakan cara yang terbaik.

Kalau sebelum ini admin dah kongsikan macam2 version photoshop. CS5, CS6, dan CS4. kenapa admin kongsikan banyak version?. yelah..ada orang suka CS5, tapi..ada juga yang lebih suka CS4. atas kesesuaian masing2. lagipun dah memang di duniakongsi ini tempat untuk berkongsi. ada apa2 yang sesuai, admin kongsikan untuk semua.

Kepada yang berminat atau memang tengah mencari2 version ini, elok download sekarang. nah link, admin kongsikan. sebarang feedback sila utarakan disini yer. admin nak tahu juga, ianya "work" atau tidak. kalau menurut web asal, ianya memang "work".


0 comments:

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..