Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Saturday 8 December 2012

Lepasi Sekatan Internet Dengan Ultrasurf

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK


Salam semua. hari ini admin nak berkongsi lagi software berguna dengan korang. kali ini admin akan kongsikan cara lepasi sekatan internet dengan menggunakan Ultrasurf. bukan niat admin nak mengajar korang buat jahat. tapi, ada sesetengah website seperti facebook, blogspot, youtube dan sebagainya "disekat" oleh pihak majikan dan institusi. yelah..takkan nak bekerja jer sepanjang hari kan. kita pun nak release tension jugak. nak sembang dengan kawan2 secara online. kita pun manusia biasa.

Atas sebab itulah admin kongsikan software ini dengan korang. mungkin dah ramai yang tahu dan guna. tapi takpe..niat admin ikhlas nak berkongsi dengan sesiapa yang masih yang masih belum tahu. tapi biasa lah..software free kan. ada masa boleh guna, ada masa buat "hal" sikit. biasa lah tu (^_^)

Berminat nak cuba?. nah link..admin kongsikan. ada ilmu dan pengetahuan kita patut berkongsi kan?. mana yang elok tu..ambil lah. mana yang kurang elok tu..tegur admin elok2. admin akan perbetulkan..


Cara nak guna mudah jer. sebab tu admin lebih suka guna ultrasurf ni dari software lepasi sekatan internet lain. banyak lagi software lain sebenar yer. korang download, extract dan klik pada "application" untuk mula guna. bila keluar perkataan "successfully connected to server!" makna yer proses "lepasi sekatan" korang telah berjaya. korang boleh klik pada option > tanda pada do not use IE dan hide golden lock untuk lebih keselesaaan.


Kenapa admin kata software ini boleh melepasi sekatan internet?. software ini dapat hide no IP kamu dan tukar kepada anonymous. jadi korang boleh melayari internet tanpa gangguan. admin pun guna software ini kat pejabat. boleh jer main facebook..huhu. tapi jangan selalu yer. untuk release tension jer.

Ikhlas admin kongsikan untuk kawan2. jika ada sebarang komen, cadangan ataupun permintaan sila utarakan disini. terima kasih sebab sudi singgah (^_^)

2 comments:

Mahamahu said...[Reply to comment]

Kalau kat jabatan kerajana guna lah apa pun untuk lepasi sekatan memang tak boleh kalau dah ada CF....

Kongsi Apa2 Aje said...[Reply to comment]

@Mah@Mahu tempat admin kerja ok jer boleh lepas. xtau lah pada tempat orang lain. nasib ler...huhu (^_^)

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..