Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Monday, 24 December 2012

Kalendar Tahun 2013

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK

Gambar : google images

Salam semua. hari ini admin nak berkongsi lagi dengan korang. kali ini admin akan kongsikan kalendar bagi tahun 2013. yelah..tahun 2013 bakal tiba. mungkin ada diantara kita yang masih belum ada kalendar. nak harapkan kedai kasut, buku atau pasaraya bagi tu lambat. dah lah kena beli banyak tang tu..banyak tang ni, baru nak bagi..kedekut betul lah..haha. teringat plak masa dulu-dulu..selalu jugak lah mintak kalendar kat pasaraya..haha.

Tapi takpe..hari ini admin akan kongsikan dengan korang. kalendar ni sama jer macam yang pasaraya bagi tu. lengkap dengan tarikh cuti umum, sekolah dan macam2 lagi. mana yang elok dan berguna..admin akan kongsikan. lebih elok berkongsi dari guna sorang-sorang kan?. tak gitu.. (^_^)


Elok korang download sekarang. nah link..admin kongsikan. korang pun kongsikan lah dengan kawan-kawan yer. terima kasih sebab sudi singgah sini. admin hargai sangat-sangat..


Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..