Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Friday 28 December 2012

Dragon Keeper 2 Portable

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK


Salam semua. hari ini admin nak berkongsi lagi game menarik dengan korang. kali ini admin akan kongsikan game Dragon Keeper 2 Portable plak. game ini memerlukan korang untuk menjaga naga. korang perlu kutip "berlian", jaga makan naga, berlawan dengan penceroboh dan banyak lagi. admin kongsikan dalam bentuk "portable" adalah untuk memudahkan korang.

Korang tak perlu lagi susah2 nak install dan paste crack bagai tu. korang cuma perlu download, extract dan terus dapat main. yang penting game ini "full version". sepanjang admin cuba main tadi takde plak perkataan "trial version"..huhu. berminat nak cuba main?.

Elok korang download sekarang. nah link..admin kongsikan. memang best game ini, santai jer. boleh lah buat release tension tu (^_^)


Korang download dan extract kepada bentuk folder sehingga habis. kemudian buka folder yang telah diextract tadi dan klik pada perkataan "DragonKeeper2" untuk mula main.


Semoga korang enjoy dengan game ini yer. ikhlas admin kongsikan. jika ada sebarang komen, cadangan mahupun permintaan korang boleh utarakan disini. terima kasih sebab sudi singgah. admin sangat hargainya..

2 comments:

mDOTsyafiq said...[Reply to comment]

macam Best , DOWNL lah ;DD

Kongsi Apa2 Aje said...[Reply to comment]

@@ShafyqOnlyy amboi..cepat yer. admin tak sempat ping pun lagi.

huhu. download lah..have fun (^_^)

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..