Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Wednesday 5 December 2012

Adobe After Effects CS4 9.0 (Window) Portable

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK


Salam semua. hari ini admin nak berkongsi lagi software berguna dengan korang. kali ini admin akan kongsikan software Adobe After Effects CS4 9.0 (Window) Portable. software ini adalah atas permintaan pengunjung duniakongsi.net . admin mengambil sedikit masa untuk mencari software ini. kebanyakan link telah di remove. last2 admin terjumpa yang dalam bentuk portable. oleh kerana saiz software ini dalam bentuk biasa hampir 1G, agak sukar untuk admin download dan cuba sendiri sebelum berkongsi.

Tapi, yang bentuk portable ini agak kecil saiz yer. hanya 205mb. suku daripada saiz asalnya. memang software dalam bentuk portable dapat mengecilkan saiz. tetapi dari segi fungsi admin rasa tetap sama. versi portable ini telah didatangkan bersama dengan 372 plug-ins (tengok pada about ). lagipun bentuk portable ini amat memudahkan kerana korang tak perlu lagi susah-susah nak install dan buat crack bagai tu.

Berminat nak cuba atau memang tercari-cari akan software seperti ini?. elok korang download sekarang. nah link..admin kongsikan. admin terpaksa buat dua part disebabkan mediafire tak benarkan upload melebihi 200mb. cara buka?. mudah jer..klik dan terus dapat guna (^_^)


Korang download kedua-dua part sehingga habis. kemudian "extract files" part 1 jer. "extract files" akan auto join kedua-dua part tersebut. extract dengan menggunakan WINRAR. bila dah siap extract, buka folder dan klik pada perkataan "Adobe After Effects CS4" untuk mula guna.




Semoga software ini berguna untuk korang yer. admin nak terangkan banyak-banyak pun tak berapa tahu jugak. admin bukan yer pandai sangat guna software edit-mengedit ni...huhu. sikit-sikit boleh lah. terima kasih kepada Blog Do Birungueta atas portable ini. jika ada sebarang komen, cadangan mahupun permintaan sila utarakan disini yer. terima kasih sebab sudi singgah..


0 comments:

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..