Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Sunday 9 December 2012

Rescue Team 2 Full Portable (RE-POST)

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK


Salam semua. hari ini admin nak berkongsi lagi game menarik dengan korang. kali ini admin akan kongsikan game Rescue Team 2 Full Portable (RE-POST) plak. kenapa admin suka kongsikan dalam bentuk portable?. bukan apa, admin hanya nak memudahkan korang. korang tak perlu lagi susah2 nak install dan buat crack bagai tu. korang cuma perlu download, extract dan terus dapat main. mudah bukan..

Admin pernah kongsikan game ini sebelum ini. tapi ada sedikit masalah dimana file kadang2 tidak boleh download. jadi, admin upload ke tempat lain plak. game ini adalah berkisahkan pasukan penyelamat dimana korang perlu membaiki kerosakan, menyelamatkan orang yang dalam kesusahan dan dalam pada masa yang sama mengumpulkan harta dan makanan.

Nak rasa sendiri main game ini?. elok korang download sekarang. nah link..admin kongsikan. game ini memang best, santai jer. boleh lah buat release tension. tak gitu?...huhu


Boleh main terus jer. tak perlu dah install2 ni. korang download dan extract kepada bentuk folder sehingga habis. kemudian klik pada "RescueTeam2" untuk terus main.


Korang main lah puas2 yer. ikhlas admin kongsikan. jika ada sebarang komen, cadangan mahupun permintaan sila utarakan disini. terima kasih sebab sudi singgah. terima kasih (^_^)


0 comments:

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..