Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Thursday 10 November 2011

5 PERIHAL KAUM HAWA YANG TIDAK DIGEMARI OLEH KAUM ADAM

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK


Assalammualaikum...^.^

Kadang-kadang kita x sedar bahawa perlakuan kita tidak digemari oleh si dia.Sebab lelaki ni kan jenis penyabar dan x ambil kisah sangat pasal hal remeh temeh ni.Tapi,kalau dah sampai satu tahap,setiap orang pun punya batas kesabaran yang tersendiri,bukan?

Jadi,kaum-kaum Hawa di luar sana,cuma kamu renung-renungkan kembali sikap kamu ketika kamu bersama si dia.

Apa kena mengena gambar ni ya???
Cuba teka??
Peace ^.^

1.SUKA MEMBEBEL

Asal berjumpa je,ada je perkataan yang keluar drpd mulut kamu.Itu x kena.Ini x kena.Sehinggakan si dia yang mendengarnya pun sudah boleh hafal apa yang akan kamu katakan.Kamu pasti runsing apabila seseorang suka membebel kepada kamu,bukan?Begitu jugalah dengan dia.Sapela boleh tahan..

2.MENGKRITIK PERSONALITINYA

Apabila setiap kali keluar bersama,ada saja yang kamu nak kritik mengenai penampilannya.”Awak ni asyik pakai baju yang sama je tiap kali kita keluar”.Áwak ni selekehla”.Oh,please.Janganlah cakap macam tu kat diorang.Lelaki biasanya akan tercabar apabila kamu cuba memperlekehkan gayanya.Sebab ego dorang kan tinggi.Lagi satu,lelaki x suka anda kritik muzik,kereta,pasukan bola atau aa saja yang menjadi kegemaran mereka.

 3.TERLALU MANJA@GEDIKS

Sikap manja memang satu sikap yang tidak dapat dipisahkan daripada wanita.Dan jangan tak tahu,kaum adam ni sangat suka dengan sikap wanita yang satu ni.Tapi,kalau dah over gediks pun susah jugak.Contohnya,time kamu keluar  bersama,kalau boleh semua barang dekat mall tu kamu nak.Kalau si dia x nak belikan untuk kamu,kamu akan merengek,buat muka sedihla,hentak-hentakkan kaki.Tak ke dia akan malu kalau kamu buat perangai macam tu di khalayak ramai?

4.TERLALU MENGONGKONG

Dalam sehari boleh dikatakan 5 kali kamu call pakwe kamu.Tu belum campur lagi dengan sms yang dihantar.Kalau boleh,setiap aktiviti si dia,mesti kamu sibuk sangat nak tahu.Hal ini akan membuatkan si dia kamu berasa lemas dan rimas.Tak salah,kalau kamu nak ambil berat.Tapi,janganlah keterlaluan.Sebab lelaki x suka dikongkong.Mereka ingin bebas seperti burung di awan biarpun mereka sudah berpunya.

5.SUKA BERGOSIP

Setiap kali berjumpa, kamu macam dah x de modal nak cakap dengan si dia.Dan kamu akan end up dengan asyik bergosip pasal kamu dan kawan2 kamu.Lelaki bukan jenis yang suka mendengar gosip-gosip nih.Jadi,elakkanla bercerita tentang orang lain kerana hal seperti ini akan membuatkan si dia fed up dengan kamu.


Suka dengan apa yang admin kongsikan?. sila klik pada button dibawah sebagai tanda sumbangan ikhlas anda untuk duniakongsi.net. hanya sedikit iklan untuk menampung duniakongsi. sumbangan "klik" dari anda sangat admin hargai dengan ucapan terima kasih (^_^)


5 comments:

Munirah Kadir said...[Reply to comment]

wah,thx ya sbb siar entry ni..:)

Azwan Aziz said...[Reply to comment]

bab terlalu mengongkong paling xsuke...hehe

Kongsi Apa2 Aje said...[Reply to comment]

munirah : huhu..maaf lambat sikit ping and promote entry kamu. smlm n.book buat hal. lgsg tak dpt on9

azwan aziz : setuju dgn kamu (^_^)

msredcheesecake said...[Reply to comment]

msred pon tak suka pompuan yg suka leter dan suka kritik...

Kongsi Apa2 Aje said...[Reply to comment]

huhu..tol tu. setuju ngn kamu (^_^)

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..