Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Tuesday 22 November 2011

Domain Murah Untuk Pencari Domain

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK
- gambar Mr Google

Salam semua. hari ini admin nak kongsi dimana domain termurah di Malaysia. admin pun baru jer semalam tukar blog kongsi kepada duniakongsi.net dengan membeli domain di ihosterz.com . harga yang ditawarkan cukup murah. setelah sekian lama admin servey punya servey ihosterz menawarkan harga domain yang termurah. servis pun memang terbaik lah..tak sampai setengah jam semuanya settle. terbooeeekkk!!!.

Tentu korang ingat admin ni saje2 jer reka cerita kan. admin tak tipu pun. sebagai bukti admin tunjukkan print sreen dibawah. admin buat contoh dengan check availability siputbabi.com


Murah kan?. domain .com pun cuma RM29 jer. kebanyakkan domain .com lain di Malaysia dalam lingkungan harga RM30 - RM40. so, kenapa perlu beli domain yang mahal..kan yang murah ada..huhu. admin sendiri pun guna domain.net jer. lagi murah..RM25 jer setahun (^_^).

Kalau korang berminat nak beli domain atau rase admin ni tipu korang. korang boleh buka SINI . korang check lah nama domain yang korang nak tu. semoga masih available yer. admin hanya kongsikan. jika ada domain yang lagi murah dari ini di Malaysia sila kongsikan yer..

Suka dengan apa yang admin kongsikan?. sila klik pada button dibawah sebagai tanda sumbangan ikhlas anda untuk duniakongsi.net. hanya sedikit iklan untuk menampung duniakongsi. sumbangan "klik" dari anda sangat admin hargai dengan ucapan terima kasih (^_^)


0 comments:

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..