Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Tuesday 22 November 2011

Duniakongsi.net Telah Bertukar Wajah

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK

Salam semua. kalau semalam merupakan pelancaran kepada bertukarnya blog kongsi kepada duniakongsi.net. hari ini duniakongsi.net telah bertukar wajah dengan pelancaran header baru. kalau semalam header duniakongsi agak teruk. yelah..admin tak sempat nak edit lawa2 pun...huhu.

Tapi header hari ini cukup lawa. walaupun simple jer..admin memang tak suka sangat header yang macam2 bagai ni. yang speselnya header ini disumbang oleh rakan maya admin yang cukup baik. semalam beliau beriya2 nak tolong buat header baru untuk duniakongsi ni.

Admin berterima kasih sangat2 kepada BELIAU . Jom lah singgah website beliau ramai2. macam2 info menarik ada. lagipun beliau seorang yang tidak kedekut ilmu (^_^). ada apa2 pertanyaan boleh jer PM beliau yer. beliau juga merupakan admin kepada group SHARE THE HAPPINESS

Kalau admin design lah..belum tentu lawa camni. admin ni bukan pandai sangat dalam edit mengedit ni. haha..tentu korang hairan kan..dah admin duk kongsi macam2 bagai software takkan tak pandai edit gambar. secara jujur admin cakap..admin kurang pandai...ekeke.

Tapi..kalau tang lain admin ok jer. yang admin paling ok main game DOTA..haha. tiap2 malam duk main jer. memang dah ketagih lah dengan game tu (^_^)

Sekali lagi..ribuan terima kasih kepada BELIAU



Suka dengan apa yang admin kongsikan?. sila klik pada button dibawah sebagai tanda sumbangan ikhlas anda untuk duniakongsi.net. hanya sedikit iklan untuk menampung duniakongsi. sumbangan "klik" dari anda sangat admin hargai dengan ucapan terima kasih (^_^)


0 comments:

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..