Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Tuesday 22 November 2011

Kongsi Apa2 Aje Dah Bertukar Kepada Duniakongsi.Net

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK

Dan


Salam semua. entry ini merupakan entry perasmian kepada bertukarnya blog kongsi kepada domain.Net. tiada lagi Kongsi-Apa2-Aje.Blogspot.Com. sekarang admin berkongsi dengan korang semua di duniakongsi.net. cukup gembira admin dengan domain baru ini. akhirnya impian admin untuk ada domain sendiri tercapai.

Dikesempatan ini admin ingin mengucapkan ribuaan ucapan tahniah kepada Team Malaysia kerana berjaya pada malam ini. korang semua memang terbaik. berjuang habis-habisan..perlawanan yang cukup menarik.

Dek kerana baru sekejap tadi admin bertukar domain..banner pun tak sempat nak buat lawa2. buat biasa2 jer dulu...huhu. lain hari admin akan tukar kembali. sama2 lah kita berkongsi di blog baru ini yer. dengan ini admin merasmikan pembukaan..

duniakongsi.net

Terima kasih semua kepada yang sokong blog kongsi selama ini. kepada yang berkongsi entry tu admin ucapkan terima kasih banyak2. semua bahan disini adalah untuk dikongsi bersama. mana yang elok ambil..mana yang kurang komen elok2. admin akan cuba perbaikinya (^_^).



Suka dengan apa yang admin kongsikan?. sila klik pada button dibawah sebagai tanda sumbangan ikhlas anda untuk duniakongsi.net. hanya sedikit iklan untuk menampung duniakongsi. sumbangan "klik" dari anda sangat admin hargai dengan ucapan terima kasih (^_^)


0 comments:

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..