Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Monday 12 December 2011

Koleksi Photo Editor Terkini

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK

Salam semua. hari ini admin nak berkongsi lagi. kali ini admin ingin kongsikan Koleksi Photo Editor Terkini. kalau semalam admin kongsikan koleksi tutorial, hari ini admin kongsikan software yang boleh mencantikkan lagi gambar2 korang semua.

Kepada yang suka edit-mengedit gambar tu elok pilih sekarang. mana tahu kot2 ada yang korang berkenan. admin ikhlas berkongsi dengan korang semua.

Antaranya ialah :
Semoga koleksi ini berguna untuk korang semua. jika korang mahu software photo editor lain boleh request. kalau ada admin akan link kan. apa2 feedback atau cadangan sila utarakan disini..terima kasih (^_^)

Suka dengan apa yang admin kongsikan?. sila klik pada button dibawah sebagai tanda sumbangan ikhlas anda untuk duniakongsi.net. hanya sedikit iklan untuk menampung duniakongsi. sumbangan "klik" dari anda sangat admin hargai dengan ucapan terima kasih


0 comments:

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..