Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Wednesday 14 December 2011

Ada Masalah Untuk Translate?. Guna ni

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK

Salam semua. hari ini admin ingin berkongsi dengan korang semua cara mudah untuk translate. admin percaya masih ada diantara kawan2 yang masih bermasalah untuk translate. sebagai contoh untuk translate bahasa melayu kepada english. admin sendiri pun mengakui, sehingga sekarang admin sendiri pun masih mempunyai masalah dalam proses translate ni.

Kepada yang memang pro english ataupun sudah mengetahui cara ini biarlah. admin hanya kongsi untuk sesiapa yang masih belum tahu cara ni. jangan anggap semua orang tahu apa yang kita tahu. tahap pengetahuan seseorang adalah berbeza. lagipun berkongsi itu lebih baik.

Seperti gambar diatas, Citcat.com merupakan salah satu tempat online untuk translate. bukan tertumpu kepada translate sahaja. tetapi disana terdapat juga dictionary, search dan wikipedia. bahasa yang korang dapat translate plak terdiri kepada bahasa english, chinese dan indonesia.



Google Translate. cara ini merupakan cara terbaik dan termudah untuk korang translate kepada mana2 bahasa didunia ini. sepanjang admin guna. google translate merupakan tempat terbaik untuk translate. cara ini tidak asing lagi kepada mereka yang suka menggunakan Google Search Engine.

Semoga cara diatas berguna kepada sesiapa yang masih bermasalah untuk translate ni. admin hanya berkongsi. siapa2 yang ada cara lebih baik untuk translate, sila kongsikan disini yer. (^_^)

Suka dengan apa yang admin kongsikan?. sila klik pada button dibawah sebagai tanda sumbangan ikhlas anda untuk duniakongsi.net. hanya sedikit iklan untuk menampung duniakongsi. sumbangan "klik" dari anda sangat admin hargai dengan ucapan terima kasih


0 comments:

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..