Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Friday 9 December 2011

I Love Kim Na Na

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK

Salam semua. tentu korang tertanya2 kan kenapa entry ni bertajuk "I Love Kim Na Na". haha..baru2 ni semasa ingin pergi temuduga SPA. admin tinggal di rumah kakak admin di Pantai Dalam, Kuala Lumpur untuk sementara waktu. admin sempat menonton drama City Hunter. memang kelakar kan..sebelum ni bukan main admin kata tengok drama Korea ni jiwang lah, dalam hati ada taman lah dan macam2 lagi.

Watak heroin dalam drama ni ialah Kim Na Na (Park Min Young). lawa dan cantik kan beliau...ekeke. setelah tengok hampir keseluruhan drama yang 20 episod tu "jatuh cinta" admin dengan beliau. kalau lah ada awek2 Malaysia ni camtu dah lama admin cuba tekel..haha.

Admin bagi 5 star lah untuk drama ni. sungguh best, dramatik, menyayat hati dan pilu. perjalan drama ini adalah seperti ringkasan berikut :


'City Hunter' skrip asal yang berdasarkan novel yang terkenal di dunia oleh Hōjō Tsukasa Jepun. Sejak ia menjadi awam bahawa Korea akan membentuk semula pertama cerita ini ke dalam drama, 'City Hunter' telah mendapat perhatian di seluruh dunia. 'City Hunter' telah dihidupkan tetapan dari Tokyo 1980 ke Seoul 2011, dan mengikut struktur cerita asal, protagonis menjadi seorang pemburu bandar dan wataknya berkembang pada masa yang sama menyelesaikan kes-kes yang memuaskan.

Cerita ini berlaku di Seoul, 2011. Lee Yoon Sung adalah graduan berbakat MIT yang bekerja pada pasukan komunikasi antarabangsa di Dewan Blue. Dia merancang dendam terhadap lima ahli-ahli politik yang menyebabkan kematian bapanya dengan bapa tumpang Lee Jin Pyo dan akhirnya menjadi "City Hunter."


Antara gambar Kim Na Na yang buat admin "jatuh cinta" tuh...huhu.




- wah romantiknya dorang...huhu

- kalau lah admin hensem camni..tentu dah dapat tekel Kim Na Na tu...ekeke (^_^)


Haha..menarik bukan cerita ni?. bagi peminat drama Korea dorang dah biasa tonton dah. cuma admin kongsikan untuk sesiapa yang masih "tidak berminat" drama korea tu. cuba tengok drama ni sekarang..memang terbaik. ekeke..

Pss..admin nak cari link download lah. ada sape2 nak tak...hehe

Nota : Semua gambar dari Mr Google

Suka dengan apa yang admin kongsikan?. sila klik pada button dibawah sebagai tanda sumbangan ikhlas anda untuk duniakongsi.net. hanya sedikit iklan untuk menampung duniakongsi. sumbangan "klik" dari anda sangat admin hargai dengan ucapan terima kasih (^_^)


0 comments:

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..