Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Tuesday 15 January 2013

Zuma Atlantis With Crack

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK


Salam semua. hari ini admin nak berkongsi lagi game menarik dengan korang. kali ini admin akan kongsikan game Zuma Atlantis With Crack plak. cara permainan adalah sama dengan game zuma yang lain. cuma dari segi cabaran dan bentuk laluan tu yang agak berbeza. game camni memang best, menguji mata dan kecekapan tangan kita untuk memadankan sekurang-kurangnya 3 guli yang sama warna.

Berminat nak cuba?, atau memang tercari-cari game seperti ini?. elok korang download sekarang. nah link..admin kongsikan. jom kurangkan tension ditempat kerja anda (^_^)


Korang download dan extract kepada bentuk folder sehingga habis. kemudian, buka folder yang telah diextract tadi dan klik pada perkataan "Zuma Atlantis" untuk mula install


Bila proses install dan siap. jangan start main lagi. kita perlu masukkan crack untuk jadikan "full version". dalam folder tadi jugak, korang copy "Atlantis reg key" dan paste dalam folder game yang kita install tadi. biasanya ada dalam local disk(c) > program files > FunPause Atlantis . paste dalam tu.


Klik "continue" dan "yes" . kemudian "double click" pada ""Atlantis reg key".bila keluar popup klik yes > yes > ok. lepas tu baru korang boleh mula main. semoga korang enjoy dengan game ini yer. ikhlas admin kongsikan. jika ada sebarang komen, cadangan mahupun permintaan. sila kongsikan disini. terima kasih sebab sudi singgah. enjoy this game!!!

Tips :
untuk elak sebarang kesulitan semasa mendownload, elok korang guna browser mozilla. browser lain admin tak berapa pasti support keseluruhan atau tidak

 

2 comments:

Unknown said...[Reply to comment]

admin kenaper bila klik link download, redirect ker FB KFC Malaysia plk

Kongsi Apa2 Aje said...[Reply to comment]

@Liza Aziz kamu guna browser apa?. kalau mozilla dijamin tiada masalah. memang lah akan jadi camtu..tapi dlm 2-3 saat terus keluar fail download. admin klik xde masalah pun..

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..