Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Wednesday 2 January 2013

Monopoly Here & Now Portable

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK


Salam semua. hari ini admin nak berkongsi lagi game menarik degan korang. kali ini admin akan kongsikan game Monopoly Here & Now Portable plak. game ini adalah atas permintaan pengunjung duniakongsi. version ini merupakan version yang lebih baru berbanding dengan Monopoly By Parker Brothers Portable Edition. admin dah cuba main tadi..memang menarik. dah lama tak main game monopoly..huhu.

Berminat nak cuba main?. memang tercari-cari version ini?. elok korang download sekarang..nah link. admin kongsikan. dengan bentuk portable, korang tak perlu lagi susah-susah nak install bagai tu. download, extract dan terus dapat main


Korang download dan extract kepada bentuk folder sehingga habis. buka folder yang telah di extract tadi dan klik pada perkataan "PORTABLE Monopoly" untuk mula bermain.


Semoga korang enjoy dengan game ini yer. ikhlas admin kongsikan. jika ada sebarang komen, cadangan mahupun permintaan korang boleh utarakan disini. terima kasih sebab sudi singgah (^_^)



0 comments:

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..