Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Friday 4 January 2013

Artisteer 4.0.0.58475 With Crack

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK


Salam semua. hari ini admin nak berkongsi lagi software berguna dengan korang. kali ini admin akan kongsikan software Artisteer 4.0.0.58475 With Crack plak. kegunaan software ini adalah untuk membuat design template dan theme untuk wordpress, blogspot, drupal, joomla dan macam-macam lagi. buat template dan theme menggunakan software ini adalah sangat mudah. lagipun korang boleh edit mengikut cita rasa sendiri. admin sendiri pun pernah cuba software ini. memang menarik..

Berminat nak cuba?, atau memang tercari-cari software seperti ini?. elok korang download sekarang. nah link..admin kongsikan. cara nak buat crack pun mudah jer. crack ini perlu untuk jadikan software ini full version. kalau trial version korang tak dapat nak save template dan theme yang korang edit tadi tu.


Korang download dan extract kepada bentuk folder sehingga habis. kemudian buka folder tadi dan klik pada perkataan "Artisteer.4.0.0.58475" untuk mula install


Bila proses install dan siap. korang jangan buka dulu. kita perlu buat patch untuk jadikan software ini full version. copy "Artisteer" dalam folder yang di extract tadi dan buka folder software yang kita install tadi. kebiasaan yer ada dalam Local Disk(C) > Program Files > Artisteer 4 > Bin. copy dan replace disana.


Bila dan siap "copy and replace" buka short-cut "Artisteer 4" pada desktop untuk lihat hasilnya. klik file > about artisteer untuk lihat samaada korang dah berjaya buat crack atau tidak.

                                     Sebelum Crack                                    Selepas Crack

Semoga korang berjaya buat yer. ikhlas admin kongsikan. jika ada sebarang komen, cadangan mahupun permintaan boleh diutarakan disini. terima kasih sebab sudi singgah. admin hargai sangat-sangat.. (^_^)

5 comments:

Kamal Helmi said...[Reply to comment]

Thanks duniakongsi.. Saya sedang download nanti saya try yee...

Untuk projek tahun 2013: Bisnes Online

Kongsi Apa2 Aje said...[Reply to comment]

@Kamal Helmi semoga bermanfaat (^_^)

Unknown said...[Reply to comment]

nk try lah wat template baru,tapi syg pulak nak gantikan dgn yg lama..

Kongsi Apa2 Aje said...[Reply to comment]

@Double Finger haha..biasa lah tu. untuk dapatkan sesuatu..kita kena kehilangan sesuatu (^_^)

Unknown said...[Reply to comment]

Salam admin. Link download dah xleh kai eh. Saya nak mintak izin download dari admin ni. hee

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..