Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Saturday 14 April 2012

Zuma's Revenge With Crack

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK

Salam semua. hari ini admin nak berkongsi lagi game menarik dengan korang. game ini adalah atas permintaan pengunjung duniakongsi. maaf agak lambat kongsikan. netbook admin ada sedikit masalah. pernah tak korang main game zuma sebelum ini?. game ini lebih kurang sama dengan version yang lama dimana korang dikehendaki untuk menembak "guli" pada warna yang sama. jika korang lambat, "guli" tersebut akan semakin hampir dengan "garisan penamat" dan korang akan kalah.

Berminat nak cuba?. elok korang download sekarang..nah link. admin kongsikan


Cara install :
(1) download "Zuma's Revenge Trial" dan "Crack" sehingga habis. kemudian install "Zuma's Revenge Trial"

(2) bila dah siap install, extract "Crack" kepada bentuk folder, buka dan copy crack "ZumasRevenge".kemudian cari folder game dan "copy and replace"
- kebiasaan lokasi game ada dalam local disk(c)


(3) bila dah siap "copy and replace". korang cuba buka short-cut game pada desktop dan cuba main. sepanjang admin main takde keluar perkataan "trial version" atau limit masa yang diberikan. jika ada sebarang masalah sila tinggalkan komen yer (^_^)


Semoga korang enjoy dengan game yang admin kongsikan yer. ikhlas admin kongsikan untuk semua. terima kasihs ebab sudi singgah sini.

0 comments:

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..